środa, 13 czerwca 2012

Wczoraj 12-06 odbył sie emocjonujący mecz Polska-Rosja!
Przeżywaliśmy bardzo!!! ale udało sie i wynik koncowy to 1:1 :)
teraz mecz z Czechami musimy wygrać!
chyba wszystkich wieczorami można spotkac przed telewizorem
w czasie oglądanie Euro 2012! w koncu to duży kredyt zaufania dla nas:)
mam nadzieje,że nasza drużyna bedzie grala jak najdłuzej:)
Moj mąż (jestem męzatka 5 lat) dziwi sie,że taki wierny kibic we mnie:)


I chcialam sie pochwalić,ze takze wczoraj dostałam peeling oraz serum Eveline 4d
które zdobyłam na facebook jako testowane kosmtyki!


Diamentowy pelling- masaż myjacy Antycellulitowy z kofeiną to produkt wyszczuplajacy  łączący skuteczność naturalnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej. Peeling-masaż skutecznie oczyszcza skórę, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. 


EFEKT 4D:
1. pobudza skórę do odnowy
2. poprawia mikrokrążenie
3. dodaje energii
4. działa do 48 h

 Diamentowe serum wyszczuplające+ANTYCELLULIT z efektem chłodzącym posiada nową formułę, która zawiera mikroskopijne cząsteczki diamentu oraz unikalną kompozycję substancji czynnych, które intensywnie pobudzają spalanie tłuszczów w tkance podskórnej oraz niezwykle skutecznie redukują cellulit.


EFEKT 4D:
1. redukuje tkankę tłuszczową i cellulit
2. pobudza mikrokrążenie
3. modeluje sylwetkę
 4. działa do 48h



Wczoraj na wieczór wzięlam pod pache te oto produkty i ruszyłam do łazienki.

Szczerze powiem,ze reka od wmasowywania peelingu bolała strasznie! Peeling trzeba wmasowac w miejsca najbardziej tłuste :)do  3-5 minut. Wiec palców nie czułam przez chwile:)

po peelingu smarujemy sie w wybranych partiach ciała serum diamentowym.

Po paru sekundach czuć chłodnych powiew na skórze:)miłe uczucie!

Zobaczymy jakie dalsze działania beda. Czy widoczne gołym okiem czy nie bardzo....

ale szczerze samo smarowanie sie nie ma sensu, trzeba ćwiczyc, ułozyc odpowiednia diete i zdrowo sie odżywiac...a ćwiczyc-mnie samej codziennie sie nie chce! lenistwo sie skrada!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz