czwartek, 28 czerwca 2012

jako,że ksiązki są moją pasją zapraszam na konkurs "Czytaj Brooksa" :)





Jak we wszystkich swoich powieściach, tak i tym razem, Kevin Brooks nie oszukuje swoich czytelników. Rzeczywistość, którą przedstawia, na poły okrutna i bezwzględna, na poły piękna i pełna nieodpartego uroku, wciąga czytelnika swoją prawdziwością. 

W życiu Joe wszystko zmieniło się od chwili, kiedy spotkał Candy. Co takiego przyciągnęło jego wzrok? Jej włosy, uśmiech, a może sposób poruszania się?
Joe myśli o Candy dzień i noc, uczucie do niej wyraża także poprzez muzykę. Ale Candy zabiera go do swojego świata: gorzkiej otchłani narkotyków, przemocy i rozpaczy.
 Kiedy ponura prawda wychodzi na jaw, Joe musi zdecydować, czy miłość i nadzieja ? oraz oczywiście Candy ? warte są walki. I jak uciec przed niebezpieczeństwem, które czai się za każdym rogiem...


Brooks i w tej książce pokazał, że potrafi przełamywać stereotypy, którymi większość ludzi się kieruje. Potrafi wprowadzić napięcie, dogłębnie przekazać uczucie...Candy była drugą książką, którą czytałam od pana Kevina. Tym razem również się nie rozczarowałam. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do książki. Wywarła na mnie wrażenie. Zdecydowanie jest przestrogą dla młodzieży, którzy buntują się przeciwko rodzicom i zaczynają eksperymentować z narkotykami.



Pod spodem link z kawałkiem wstepu do filmu:)


http://youtu.be/QtDSJmQQd0A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz