wtorek, 19 czerwca 2012

I wreszcie mogę sie pochwalić,że jest mi niezmiernie miło,że swoje próbki kremu oraz duży krem 55 g przesłała mi firma SUDOPHARMA !

Opakowanie kremu SUDOMAX 55g, które dostałam jest dopiero wprowadzane na rynek i bedzię je można zakupic w aptekach!
Z tego co wyszukałam cena takiegoż kremu bedzie kosztowac około 8 zl- więc myśle,że cena jest super to tego jak działa i jak skutkuje!
Hipoalegriczny i antybakteryjny z tlenkiem cynku przeznaczony jest zarówno dla dzieci np. na odparzenia, oraz dla dorosłych ktorzy maja problemy skórne. Stosowany takze do odmrożeń, pielegnacji skóry skłonnej do poraznien i zaczerwienien oraz skóry trądzikowej w celu zapewnienia jej ochorny i dobrego wyglądu. 
Pantenol w nim zawarty przyspeisza regeneracje skóry a lanolina działa zmiekczająco i wygładzająco. 


Swoją droga pamietam SUDOCREAM,  kupiłam go zaraz przed porodem w celu kompletowania wyprawki dla dzieci. 

Był idealny, szczególnie przez nas stosowany własnie na odparzenia pupy chłopców. 

A teraz poczytałam,ze ma zastosowania takze i dla nas:)

Ciesze sie bardzo bo własnie przyda sie na odparzenia sloneczne które nabawiłam sie wczoraj :(




oto dowód,ze przesyłka doszła!
reszta małych próbeczek zostanie przeze mnie rozdana:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz